Friday, June 20, 2008

first time for me..

em..biler tgk org lain memblog ni menyebabkan aku pong terasa nak mempunyai blog gak..
so,lepas mengodek2 aku akhirnya berjaya menghasilkan blog *~ never say forever ~* ni..
ntahlah,aku pong xtau nak wat pe kat blog ni..tp disebabkan aku telah mengalami kebosanan yang melampau menyebabkan aku trylaa nak wat....
so far so good..other time xtau r lg..
ni pun just sebab aku dah boring sbb xder kerja nak wat,next time biler dah ader asgmnt ntah jalan ntahkan tidak..
huhuhuhuhuhu

6 comments:

mohad said...

salam.. apa khabar...

eitawaniey ahmad said...

salam...alhamdulillah khabar baik..

Mr Hypo said...

salam...
saje je nk tumpang lalu...:)

eitawaniey ahmad said...

salam...
tumpang r...
xkesah...tumpanglah lagi..huhuu

eilawaniey said...

wahh..
cik ta pun ada blog gak..
huhu..
terpengaruh le nih..
8)

eitawaniey ahmad said...

huhuhuhu..tu r terpengaruh ngan awk r neh..
em...hahahahah..
sy sbnrnye boring,try msk n wat..
pah,bender neh pong boring...
ntah r...
xtau nak wat gapo doh..hahahah...